Isnin, 5 April 2010

GABUNGAN KOPERASI DENGAN BISNES E-DAGANG

Bisnes ni adalah gabungan diantara ANGKASA yang diwakili oleh Konsortium Koperasi Pengguna Malaysia Berhad (KKPMB) dan Jiwa Realiti Sdn Berhad. ( Chairman - YM Tengku Datuk Seri Kamaruzzaman Ibni Al Marhum Sultan Sir Abu Bakar (adik bongsu Sultan Pahang) - nama glamor Tengku Intan ) Beliau merupakan putera kepada Almarhum Sultan Sir Abu Bakar, Sultan yang pernah mentadbir negeri Pahang Darul Makmur. Adinda kepada Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah Sultan Sir Abu Bakar yang mesra dengan panggilan Tengku Intan itu berkongsi cerita terbarunya dengan Kosmo!.
Katanya "Saya tahu golongan yang berpendapatan rendah dan sederhana bukan mudah hendak memulakan bisnes. Ini kerana bisnes memerlukan modal yang besar. Jadi, satu-satunya bisnes yang tidak memerlukan modal yang besar ialah MLM. "Lagi pun, saya teringat kepada kata-kata Tun Dr. Mahathir pada tahun 1998 ketika negara dilanda kegawatan ekonomi. Antara bidang yang digalakkan Tun untuk diceburi oleh rakyat pada ketika itu adalah bidang MLM. Sehubungan itu, saya melihat bidang ini mempunyai satu tarikan yang tersendiri," ujar beliau.
JIWA REALITI SDN BHD- akan menjadi satu syarikat MLM bersih yang tidak berselindung di sebalik janji-janji palsu, sebaliknya berikrar untuk memberikan pendapatan yang selumayan mungkin kepada ahlinya melalui pelan pemasaran berperikemanusiaan. "Jiwa adalah inspirasi saya sendiri untuk bersama-sama, erat dan dekat dengan masyarakat. Di Jiwa, keutamaan kami adalah memberi khidmat terbaik kepada masyarakat melalui bisnes rangkaian, bukan wang semata-mata.

Kepada sesiapa sahaja yang berminat, hubungi saya: 019-9361819 (SARIFUDDIN)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan